|
Chamber
|
Sentinel
Świetnie ubrany i równie dobrze uzbrojony francuski projektant broni Chamber neutralizuje wrogów z zabójczą precyzją.
Wykorzystując niestandardowy arsenał, utrzymuje pozycję i z daleka eliminuje wrogów, a na każdą ewentualność ma plan awaryjny.
Łowca głów -
AKTYWUJ, aby wyposażyć ciężki pistolet. Użyj przycisku ALTERNATYWNEGO STRZAŁU z wyposażonym pistoletem, by spojrzeć przez celownik.
Rendezvous - UMIEŚĆ kotwice teleportujące. Gdy znajdujesz się na ziemi i w zasięgu działania kotwicy,
REAKTYWUJ, by szybko teleportować się do drugiej kotwicy. Kotwice można podnieść i UŻYĆ ICH PONOWNIE
Znak rozpoznawczy - UMIEŚĆ pułapkę, która skanuje otoczenie w poszukiwaniu wrogów. Gdy widoczny wróg znajdzie się w jej zasięgu, pułapka zacznie odliczanie,
po którym zdestabilizuje teren wokół niego, tworząc tymczasowe pole spowalniające znajdujących się w nim graczy.
Majstersztyk -
AKTYWUJ, by przywołać śmiercionośny, niestandardowy karabin snajperski, który zabije wroga każdym bezpośrednim trafieniem.
Zabicie wroga tworzy tymczasowe pole spowalniające graczy w obszarze jego działania..
|
|